Saturday 12 November 2016

How sweet kan.....
i hope i will get someone like that
lagu dia best......tapi sedih..kalau hayati betul2 fahami video tu mesti korang nangis..susah tau nak dpt a understanding husbang mcm ni...yang jumpa sekarang ni , bila dpt tahu isteri tak boleh megandung terus cari pucuk muda..aku tak kata semua lelaki mcm tu tapi tetap ada..alasannya nak zuriat , nak keturunan..ceh!!

Eh apa aku dok melalut nih...

aku dpt lgu ni masa aku dok dgr lagu omputeh dengan utube..
tup - tup
otak fikir  ..'eh aku ni asyik dok dengar lagu matsalleh ja , cuba taubat sikit' lalu aku pun type ja 'lagu nasyid best'
berduyung - duyung keluar mula dengan inteem sampailah Raihan pastu skrol punya skrol jumpa video nii...otak tafsir 'aih lagu nasyid apa ni tajuk mcm tu ja..'kekasih' ' 
aku pun dengar jela...apakes bleh masuk dlm list nayid
dengar punya dengar makkkkk!! apakes sayu ja ni..sampai romate pandang lain mcm sbb mata dh merah and hidung dah banjir ....malu hamba..huhu

No comments:

Post a Comment